Nu jäflar ska de uppdateras.

Jornisatt så är de. Vi börjar med det viktiga.

Sixten kan nu vända sig HELT själv från rygg till mage. Tillbaka till rygg har han inte riktigt fått koll på än, men snart så.
Min stora kille.
Han väger nu 6805g o mäter hela 65cm ovanför vatten ytan.
Tror det är tänder påväg också, han dreglar o vill bita o "klia" tandköttet. Ja, det märks ju när de börja dyka upp.

Idag fick vi veta att sambon blev uppsagd. Var väl väntat, men känns ju inte någe hemskt kul. Men det går nog ändå skulle jag tro. Får ju göra det bästa av situationen.


Ja, de var väl det de, Egentligen har jag mycket mer att säga,

MEN är det värt det?

Ska fundera. Menar jag är ju "bara hemma" på dagarna, så jag kan ju skriva då ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback