Ett förflutet - En nutid - En framtid

Var inte längesedan livet såg helt annorlunda ut. Det var då.
Den dåtid som i jämnförelse inte hade ett innehåll.
Men som ändå levdes och upplevdes.

Nutiden är som är den framtid man knappt vågat drömma om, att det skulle vara såhär underbart.
När dagens höjdpunkt är ett slemmigt kräx dregel leende som kan få vilket hjärta somhelst att smälta,
att det första man hör nar man vaknar är ett joller av kärlek. Hur ett tandöst leende bara strålar mot en.
Åh, LYCKA för stor att förklara.

En framtid som bara kan bli bättre, en lycka som bara blir större


Jag har inte TID 

Jag har inte tid att spela dina spel. Inte tid att spilla på sådana löjliga saker som egenntligen inte ens syns under microskåp. Inte tid med sandlåde nivå.
Mitt liv är alldeles förkort att inte levas. Om du ska köra ditt race länge till så kommer du att bli ensam.

Jag skiter i vilket, men fråntaget sitt samanhang kan man faktiskt ha svårt att skilja på sant och osant.
MEN,  stå för vad du säger och sagt, så ska jag stå för mitt.

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback