Sommar - Semester -

Okej, vem snodde sommaren? Vart tog värmen vägen? Va, va, va?
Iof är det mysigt med regn. Men nu räcker det allt.

Vad har hänt annars då?

Jo, min lilla solstråle har börjat ta sig fram, eller bakåt. Tog sig från gymmet till väggen, fast han blev arg då han egentligen ville frammåt till leksaken . Det går verkligen fort. 20veckor i lördags.

På inköpslistan står en ny bilstol, en gå-stol och eventuellt en matstol. I matstols väg är jag sugen på en acta graco tee time, färg gustav. Bilstolen lutar det också mot acta graco, en cosmic. Men de visar sig väl vad det blir.

Min lillasyster har vart hos mig i helgen. Sist jag såg henne var hon typ 7, nu 14. Så jag vill då säga tiden den rullar på.
Men det har vart roligt. O Sixten har fått massa pussar o gosat med sin favorit moster.

Älsklingen min har semester. 2 riktiga dagen idag. Iof han var ledig halva torsdag och fredag förra veckan oxå.
Så vi har städat o gjort fint, ska väl ta itu med "rat-rummet" oxå. 
Sen blir det iaf en IKEA resa, Umeå trip och en sväng till åsele. Det gillas.
Annars har vi inga planer annat än bara mysa med Sixten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback