Ny öppning av bloggen

Kände mig en aningen utanför när det öppnas bloggar åt höger o vänster. ;-)
Meen då ser ni så hade jag ju denna, som ett ess i rockärmen, som bara låg där o skräpa som en gamal trasa.
Så kanske ska göra ett nytt försök att sriva av sig lite.
Uppdatera omvärlden om vad som händer.

Iaf för er som inte vet så för en sisådär 8v sedan ändrades livet rätt drastiskt, absolut till det bättre, iom vår son Sixtens födelse. 4530g o 55cm av ren perfektion. Alla fingrar, alla tår. En helt fulländad och perfekt kille som måste vara en av de snällaste bebisar som fötts. Sovit hela nätterna sen ca 6v ålder. Inge grin eller skrikig bebis. Helt underbar.

O bara MIN. Eller ja, Micke´s oxå. O mormor´s o farmor o farfar´s o alla hans tanter  o mostrars o morbrors o kusins o, ja ALLA´s prins ;-)

Sen som sagt, man är sambo. Med världens mest underbara man. MIN man.När alla bitar i pusslet faller på plats så känns allt så rätt. Verkligen något jag hoppas alla får uppleva någongång.

Snart får vi flytta till en 3a. Ska bli skönt med en större lgh. Mer plats o mer rum att andas på. Min 2a börjar kännas trång.

Tja, nu var det väl inte så mycket mer för denna gången.

På återseende :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback